9/07/09

s@lAm PerKenal@lan & salAM JiHaD

Segala puji bagi Allah yang telah menciptakan alam ini dengan segala keajaiban dan kenikmatan yang ada di dalamnya.. syukur kehadrat ilahi kerana memberi saya sedikit kesempatan untuk cuba meneroka alam blog ini.. Mungkin blog agak sedikit pelik kerana saya bukanlah orang yang mahir dan arif dalam bidang ini.. Namun, selagi masih bernafas dan diberi akal yang waras insyaAllah saya akan berusaha untuk mengindahkan blog saya ini dengan ilmu-ilmu yang bermanfaat.. moga usaha saya ini mendapat redha daripada Allah.. saya juga mengharapkan bantuan, komentar serta pandangan daripada sahabat-sahabat sekalian. sekurang-kurangnya kita menggunakan kemudahan alam maya ini dengan cara yang terbaik dan diredhai. Moga hari-hari yang mendatang akan menambahkan iman kita, mengukuhkan aqidah dan tauhid kita serta menguatkan semangat jihad kita..

Tiada ulasan: